Podmínky zprostředkování

Rozsah a podmínky poskytovaných služeb

Realitní služby, poskytované našim klientům zahrnují vše, co je na realitním trhu nezbytné.

Pro představu zájemců uvádíme pouze ty základní :

  • prohlídka nemovitosti, konsultace o její ceně a návrh optimálního způsobu prodeje
  • projednání podmínek prodeje spojených s podpisem zprostředkovatelské smlouvy
  • pořízení fotodokumentace, obstarání dokumentů a vyhotovení nabídky prodeje/pronájmu
  • zveřejnění nabídky a přímé oslovení potencionálních zájemců
  • prohlídky nemovitosti ve sjednaných termínech
  • rezervační smlouva s vybraným zájemcem o koupi/nájem
  • kompletní právní servis končící uzavřením smluvního vztahu
  • zajištění úhrady kupní ceny na zvolený účet vč. podmínek jejího vyplacení klientovi
  • obstarání náležitostí spojených s převodem vlastnických práv na katastru nemovitost
  • protokolární předání předmětu prodeje/pronájmu kupujícímu či nájemci
  • v případě zájmu vyhotovení znaleckého posudku o ceně nemovitosti

 

Práva a povinnosti z našich služeb jsou následující:

  • zájemce s námi uzavře zprostředkovatelskou smlouvu s 2-měsíční výpovědní lhůtou
  • provize za úspěšné zprostředkování je do 5% vč. DPH z dosažené ceny (1 měsíční nájemné)
  • provize je splatná vždy až po vyplacení kupní ceny/nájemného klientovi
  • nárok na provizi vzniká pouze na základě úspěšného zprostředkování prodeje/pronájmu

Bc. Marcela Hájková

jednatelka společnosti